Twilightlööövin'

Jag såg just behind the scenes från Breaking Dawn.. Inget speciellt men jag börjar fan att gråta iaf. Jag är så taggad att.. att.. att.. jaa, jag har faktiskt inga ord! Men gråt i halsen har jag däremot. Jag älskar Twilight! Därför jag har lagt till nedräkningen här på högersida.. 1 månad kvar då! SWEEEET! ♥



Yupp, hemma från jobbet.. Klarade att härda 1,5 timmar. Var inte så smart att jag åkte på jobbet igår med andra ord för nu är hostan och värken bara värre. Har varit och köpt upp mig på tabletter och hostsafter och slemlösande och allt vad det heter så här ska kroppen proppas full av saker som jag egentligen inte vet vad det är.. Hoppas ni har en trevligare lördag än mig iaf.

Appropå film och Twilight så kollade jag på Emmets (Kellan Lutz om ni gärna vill) senaste film "Love, wedding, marriage".. Den hade lika gärna kunnat heta "Dålig, sämre, SÄMST". Fy fan så kass! Kasta aldrig bort 2 h 35 min av ditt liv såsom jag gjorde.. Att jag ens kastar bort tid på att skriva om den här och nu?!

Ser däremot gärna Harry Potters nya - och med det menar jag såklart Daniel Radcliffs nya - "The Woman in Black". En lagomt härlig skräckrulle trur jag! Februari 2012..

Men först som sagt.. Breaking freaking dawn!

Kommentarer
Postat av: poodle doodles

jag kollade det här klippet nu sekunderna innan jag gick in på din blogg...



wierd



Twilight forever, I'll be waiting for the next one, in 2012, twiligt forever, for the moment, everlasting love for the coming one (sjungs med melodin till spice girls viva forever)

2011-10-15 @ 23:39:11
Postat av: Terror

Jag DÖR så jag längtar! och nej, inte längtar så jag dör! ;) Btw, älskar hur hon står och hoppar mot R i vattenfallscenen (dvs jag såg mitt ansikte i hennes samt en smuttare version av min kropp! ;)).



Fortfarande sjukling? Oggisen och jag är hemma och kan hjälpa dig fördriva tiden imorgon! Puss

2011-10-17 @ 00:22:59

Något du har på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din bloggadress;


Här får du gärna skriva en rad eller två;

Trackback
RSS 2.0