Sponatinet kan man si!

Torstein frågade mig på lunchen om jag hade några planer för kvällen.. - "Njaa, typ hem, en powernap, laga mat, se film - förhoppningsvis bara det". Ändrade planer kan vi säga! Mikael skickade ett sms en timme senare och inte långt därefter det var det konstaterat - vi drar en spontantur (jag, Mikael, Jakob, Danne & Andy) till Göteborg för att se Caotico spela ikväll. Lugnt my ass! Men det kan nog bli väldigt trevligt! Nu; boka hotellrum för natten, packa en väska med typ inget annat än ett par rena trosor och en jäkla massa alkohol.. Om någon annan skulle se min väska skulle dem tro att jag planerar för en trosren walk of shame imorgon.. Skönt att inte det är fallet iaf!

Jisses, kom hem från jobbet för 10 min sedan och ska dra om en kvart igen! När blir man för gammal för sånt här?

Kommentarer

Något du har på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din bloggadress;


Här får du gärna skriva en rad eller två;

Trackback
RSS 2.0