springeliding & björnsvenskestammen

 

Det är full vår i Oslo vilket är meget skönt må jag si! Enda nackdelen är ju bara att jag mina vana trogen är sjuk. Varit borta från jobbet i en vecka. Blev sjuk lagom tills att Mikael började jobba efter sin matförgiftning. Vi gick bara om varandra här hemma. Men jag är glad att jag fick en rejäl förkyning istället för en allvarlig matförgiftning som han tyvärr drabbades av. Jag ser mig dock som såpass frisk nu (läs: less på att vara sjuk) att jag tog mig ut på en låååångpromenad i förrgår och njöt av bra vårväder.

 

Vi var även ute och såg Den svenska björnstammen igår som spelade här i Oslo. Riktigt bra faktiskt! Totalt galna och kanske inte sjukt sammansvärjade men dom gjorde det bra!

 

Andra spelningar att se fram emot i det närmsta blir alltså Rihanna, Christina Perri och James Morrison.. HUR AWESOME?

 

Appropå awesome!! Äre någon som har sett den här (johanna)? :D

 

Twilight in my HEART!!

 

 


Kommentarer
Postat av: hanna

WOOP WOOP längtar till part II alltsååååå.

2012-04-24 @ 10:04:20
URL: http://hannawallin.blogg.se/
Postat av: Johanna is

Okej vad händer, James Morrison och en bild på Twilight i samma inlägg (vilken jag inte har sett innan ofc)..Lite vårbilder på det också :)..........

2012-04-24 @ 10:27:40

Något du har på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din bloggadress;


Här får du gärna skriva en rad eller två;

Trackback
RSS 2.0