Se på fan!!

Hah! Nu jäklar fick jag till det! Se så satans koseligt vi har gjort det på altanen.. Eftersom vi har har 12.3 grader sådär 19.30 en måndagskväll menar jag!! ;) Megamysigt eller? Vi har även slagit upp några temporära drivhus här inne i läggan där vi odlar lite ätbart och fina blomster som sedan även dem ska ut på altanen. Ska bli meget göy syltetöy och se hur det här fortlöper! Lite möbler och en elgrill på det här (lite kycklingfilé, bea + vitvin) så har vi nog några fina sommarkvällar här tror jag fan! Någon som känner att dem skulle ha kommit hit i Maj för att mysa i mängder? Noen? Hörde jag ett "ja" ifrån någon? Kom igen för tusan! Jag bjuder på vin och kyckling, du behöver bara stå för bean själv (min bea rör du fan inte).

 


Kommentarer
Postat av: Drullet

Alltså, jag trur att jag vill ha rött vin, kirrar du det eller? Får jag jobb på måndag efter min intervju då kommer fan jag i maj, basta.

2012-03-12 @ 20:06:11
Postat av: Terror

Inte för att jag tror att du syftade på mig men... Jag hade MER ÄN GÄRNA kommit och spenderat tid med dig underbara. Shit vad mysigt du fått det! Dessvärre säger ekonomin ett FETT nej. Men Nicklas kommer ju snart! :) Puss

2012-03-13 @ 00:01:56
Postat av: Johanna

Men dåså!! Hær har vi dig igen. Meget bra meget bra! (: Fint på alllen också! Tænk om man hade en sån mysig omgivning........hehe.

2012-03-13 @ 17:20:30
URL: http://[email protected]

Något du har på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din bloggadress;


Här får du gärna skriva en rad eller två;

Trackback
RSS 2.0