sheri..

Mikael har nu insett att det är totalt döfött att se Sherlock på franska då man inte förstår ett ord av det. Han har därför lagt dit engelsk text som dock inte är 100 % synkad till serien.. Men vad gör väl det liksom? Det ironiska i det hela är bara att det är den engelskinspelade Sherlock Holmes-serien som är dubbad till franska som han har lagt dit engelsk (osynkad!) text på. Och detta tvingar han mig nu att se på tillsammans med honom! Jag kan knappt bärga mig! Här skall läras franska minsann! OM vi ska, ja!

Som sagt.. ovillkorlig kärlek i sitt esse!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, jag ser mig verkligen Micke framför mig försökandes till att förstå minsta ordet franska. Magiskt! Kul att du börjat blogga igen, som jag har väntat :)

2012-03-19 @ 13:26:34
URL: http://malinlindquist.blogspot.com
Postat av: sandrull

Hahaha men seriöst dudes.....använd norsk - franska kortleken ni fick av mig ;-)

2012-03-19 @ 17:54:46

Något du har på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din bloggadress;


Här får du gärna skriva en rad eller två;

Trackback
RSS 2.0