Toodlepoodle

Vi såg filmklassikern The Sound of Music härom dagen. Två konkluderanden av filmen: 1. SJUKT lång! 2. Jag måste fan ha varit Österrikisk i mitt förra liv. Noddles, Apple-Stroodles.... Och här går jag runt och har "toodles" som hälsningsfras (Johanna änvänder den även till skrämsel vilket även det fungerar utmärkt)! Jag måste ha framstått som en totalt idiot som bara trott att jag hade accent på min annars så oklanderliga spanska?! Hur kan ni ha gjort såhär mot mig? Alla ni som sett denna film. Ni har hållit mig i mörkret hela tiden. Jag! Österrikisk! Hela min halva uppväxt kan vara förstörd nu! Var ska jag ens kunna börja reparera mig själv?

Tillägnat Sandra a.k.a "Poodles" alternativt "Poodledoodle".. Haha, du har det nog inte så jävla lätt nu heller skulle jag tro! En riktig jävla smäll i ansiktet va? Huh? Nu kommer du också ligga vaken hela halva natten och se dig själv i österrikisk folkdräkt springandes i berg och dalar sjungandes the hiiiiiiiiilllls are aaaaaaliiiiiive wiiiiith the souuuuund of (i ditt fall) POOOOOODLES! - I mitt fall toodles såklart! 


Kommentarer
Postat av: Poodles

hahahahahahahahah I'm so watching sound of music inatt! Myyyyyyyyyy gift is my sooooo'ooo'ooong.. eller var det Moulin Rouge jag skulle se? ;)

2012-03-14 @ 23:38:47

Något du har på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din bloggadress;


Här får du gärna skriva en rad eller två;

Trackback
RSS 2.0