Toods

Vad är oddsen? Den enda jäkla gången jag hade tänkt att blogga och slänga upp några pena pics så funkar det ju SÅKLART inte.. fyy fan ass! Är det här universums sätt att pissa i mitt ansikte för att jag vanligtvis ignorerar bloggen totalt (faktiskt trots det faktum att jag saknar att smattra på här inne)?! Jag som har klippt ihop ett världsfint kollage och allt..

Kan ju kanske passa på att meddela att Johanna har kastat in Riktige Leker-handduken och lämnat mig solokvist. Det kan jag sammanfatta med ett ord, *trummvirvel* - Uppgivenhet!

Happ! Jomen, så atteee!!

Det är 12.3 grader ute. Jag cyklar därför till och från jobbet på min rosa-guldiga pärla direkt från Umestans´ bakgator och slum. Stackars tidigare ägare - saknaden måste fortsatt vara enorm!! Jag är dock satans nöjd med min fina, fina cykel!!


Kommentarer

Något du har på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din bloggadress;


Här får du gärna skriva en rad eller två;

Trackback
RSS 2.0