jag bara uppdaterar och uppdaterar jag!!

 

Min häck börjar fan att spurta iväg! I dubbel bemärkelse, sorligt nog! Lycklig är jag över knopparna som blir större & större och grönare & grönare för var dag, mindre lycklig är jag över att bakdelen blir större & större för var dag likaså.. Kan ju dock skatta mig jääävligt lycklig att inte den också är grön. Men vad ska vi göra åt det då? Tjaa, Mikael förseslog kebab till middag och att vi börjar vårt nyra liv imorgon. Som så många gånger förr. Men men, jag kan väl inget annat än att säga ja till en bra start imorgon så då måste jag väl bara gå i Mikaels fotspår ikväll antar jag. Desto nyttigare åt vi i söndags ute på altanen.. Hur gott såg inte det här nedanför ut då? Då var då hiskeligt gott kan jag be om att få upplysa herrskapet om.

 

 

Vi hade det helt oförskämt skönt ute på allen i 15 graders sol i söndags.. Take me back, pliiiiiz! Nu kan jag tammetusan i mig konstatera att jag är rackars less på jobb och att jag behöver mig en välförtjänt ledighet (11 dagar kvar, yeeey!).

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Hello hjärtat!

Jag kännde på mig att du har uppdaterat! Vill bara säga att det ser helt lovely ute på er balkong! Blir så avis. det blir som att komma tillbaka till vintern för er når ni kommer tillbaka hit hem, men iofs när det väl börjar smälta här brukar det gå undan men vi har mycket snö, fyhålen!

längtar efter dig och micke, puss på er!

2012-03-20 @ 22:15:03
Postat av: Malin

Håller med din mamma, ser jättehärligt ut! :)

2012-03-26 @ 09:20:43
URL: http://malinlindquist.blogspot.com

Något du har på hjärtat?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din bloggadress;


Här får du gärna skriva en rad eller två;

Trackback
RSS 2.0